فهرست

مزایای خرید پرده زبرا برای محیط های اداری

انتخاب و خرید پرده اداری ، یکی از موضوعاتی است که روی چهره فضاهای کاری تاثیر زیادی می گذارد. در نوشته قبلی شما با انواع پارچه های پرده ای آشنا شدید. در فروشگاه خانه پرده، شما می توانید هم پرده ببینید و هم با مزایای هر مدل پرده آشنا شوید و بهترین مدلهای پرده را خریداری کنید.

پرده زبرا، یکی از محبوب ترین مدلهای پرده برای اداره ها و محیط های رسمی است. در این نوشته به مزایای خرید پرده زبرا برای محیط های اداری می پردازیم و امیدواریم تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

پرده زبرا چیست؟

یکی از جدیدترین و شیک ترین مدلهای پرده، پرده زبرا است. پرده زبرا، کرکره ای است و به دلیل ظاهر رولی اش، به راحتی باز و بسته می شود. ظاهر پرده های زبرا راه راه است و به همین دلیل است که به نام Zebra به معنی گورخر معروف شده است. برای ساختن پرده های زبرا از ترکیب تور و پارچه استفاده می شود و هر طرح و مدلی را می توان روی پرده زبرا پیاده سازی کرد.

در چند سال اخیر پرده های خاصی مثل پرده زبرا برای محیطهای اداری از جمله اداره ها، شرکتها و بانکها پرطرفدار شده اند و به همین دلیل است که بسیاری از افراد به فکر خرید پرده زبرا هستند.

مزایای خرید پرده زبرا برای محیط اداری

  • یکی از مزایای خرید پرده زبرا این است که می توان از آن برای پنجره های بزرگ استفاده کرد. پرده های زبرا به صورت نوارهای افقی هستند و نور از بین این نوارهای افقی عبور می کند. به همین دلیل است که محیط اداره را با سایه روشن های زیبا، دلنشین و لذت بخش می کنند؛ پس می توان نور محیط را با کمک پرده های زبرا تنظیم کرد.
  • پرده های زبرا، انواع مختلفی دارد و در مدلهای مدرن و کلاسیک در بازار موجود است و به شما این امکان را می دهد که بهترین و زیباترین پرده را برای محیط اداری انتخاب کنید.
  • پرده زبرا، یکی از اصلی ترین رقبای پرده شید محسوب می شود که گاهی اوقات آمار خرید پرده زبرا از میزان خرید پرده شید جلو می زند. دلیل این رقابت شدید هم این است که پرده شید فقط باز و بسته می شود و امکان تنظیم نور را ندارد؛ در حالی که پرده های زبرا قابلیت ایجاد سایه روشن در محیط را دارند و با آنها می توان نور محیط را کم یا زیاد کرد.
  • پرده های زبرا از نظر طراحی بسیار متنوع هستند و تنوع بالایی دارند. شما می توانید برای تمام بخش های یک محیط اداری از اتاق مدیران گرفته تا ناهارخوری را با این پرده های زیبا بپوشانید.
  • پرده های زبرا، برای ایجاد محیط های پوشیده و خصوصی عالی عمل می کنند. یعنی با خرید پرده زبرا و نصب آنها می توانید محیط های خصوصی برای استراحت، صرف چای یا قهوه، صحبت کردن و متمرکز کار کردن به وجود بیاورید.
  • یکی از مزایای دیگر خرید پرده زبرا و نصب آن در محیط اداری این است که شستشوی این مدل پرده ها بسیار ساده و راحت است. گفتیم که برای تولید پرده های زبرا از پارچه و تور استفاده می شود. پارچه های به کار رفته در تولید پرده زبرا از جنس پلی استر، نانو و… هستند که چربی و گرد و خاک را به خودشان جذب نمی کنند و مدت زمان طولانی تری تمیز می مانند.
  • یکی دیگر از مزایای پرده های زبرا این است که شما می توانید طرح و رنگ پرده زبرا را خودتان انتخاب کنید و آن را با دیگر وسایل موجود در محیط، هماهنگ کنید.
  • شما می توانید پرده های زبرا را با مدارهای الکترونیکی نصب کنید و با ریموت کنترل و با نیروی برق، آنها را جابه‌جا کنید.
  • دوام و طول عمر پرده های زبرا بالا است و شما می توانید تا سالها از این پرده ها استفاده کنید. نصب پرده زبرا به محیط اداره شما نمای فوق العاده زیبایی می دهد و محیط را برای کار و تعامل، صمیمانه و آرامش بخش می کند.

به همین دلیل است که خرید پرده زبرا از بهترین گزینه های برای محیط های اداری است و در طول سالهای گذشته خرید پرده از این جنس و مدل بسیار پرطرفدار شده است.