فهرست

بهترین مدل های پرده برای محیط های اداری

ممکن است خیلی ساده به نظر برسد ، اما صاحبان ادارات می­توانند با تغییر پرده ها، در هر اتاقی تغییر چهره به وجود آورند. البته منظور فقط تغییر رنگ نیست. با تغییر سبک و پارچه پرده ها، ادارات آن ها می­تواند کاملا جدید به نظر برسد.

صاحبان منازل و ادارات به خوبی از تفاوت پرده های مناسب در آب و هوای گرم و مرطوب آگاه هستند که می­تواند خانه ای را در وسط فصول گرم سال غیرقابل تحمل کند. بنابراین، به همان اندازه مهم است که در نظر بگیریم پرده ها چقدر می­توانند خانه را در شرایط آب و هوایی قابل زیستن کنند. همچنین قیمت پرده اداری نسبت به مدل و جنس پرده بستگی دارد.

با انتخاب پرده های جذاب و کاربردی، محیطی آرامش بخش در دفتر کار خود ایجاد کنید.

 

 

پرده های رومی

پرده رومی همانند گذشته روی مد هستند. این پرده های کوتاه را می­توان با بستن روبان یا پارچه ای دور آن کشیده و محکم کرد تا شلوغی کوچکی ایجاد شود. روبان ممکن است از طریق پرده چسبیده باشد یا به سادگی دور آن بپیچد. ظاهر کلی جذاب است و به طور سنتی با دکوراسیون سنتی متناسب است. با این حال، پارچه های مدرن پرده های رومی را وارد قرن 21 کرده است. پرده های رومی به ویژه با پنجره های کوتاه تر یا بزرگتر به خوبی کار می­کنند، زیرا افراد می­توانند طول آن ها را با بستن آن ها سفارشی کنند. بسیار شیک بوده و مناسب محیط های کاری می­باشند و بسته به جنس استفاده شده در آن ها قیمت متفاوتی دارند.

پرده های کرکره ای

گزینه دیگری که باید در نظر بگیرید پرده های کرکره ای است. این پرده ها می­توانند نور را بدون مانع جریان هوا مسدود کنند، که آن ها را برای آب و هوای گرم ایده آل می­کند. همانطور که در مورد پرده ها، افراد می­خواهند از آن ها استفاده کنند تا از تابیدن آب و هوای مرطوب جلوگیری شود و همچنین حریم خصوصی حفظ شود. پرده های کرکره ای معمولا به راحتی نصب می­شوند. با این حال، پرده های کرکره ای دارای سبک ها و رنگ های مختلفی هستند، از جمله سبک کوتاه یا ارتفاع کامل و طبقاتی، که آن ها را برای هر اتاق یا دکوراسیونی مناسب می­کند.

 

پرده شید

این نوع پرده اساسا برای جلوگیری از تابش نور خورشید و به وجود آوردن سایه طراحی شده است. هنگام جلوگیری از گرما و تابش خورشید بسیار موثر است. پرده آستری مانع از ورود نور خورشید به اتاق و گرم شدن آن می­شود. با مسدود کردن گرما، پرده شید می­توانند نیاز به اجرای تهویه مطبوع را کاهش دهند. به همین دلیل، گاهی اوقات این پرده ها به پرده های حرارتی معروف می­شوند. آن ها همچنین مزایای اضافی مسدود کردن سر و صدا از خیابان را ارائه می­دهند.

با این حال، بسیاری از پرده های شید از پنبه ساخته شده اند، بنابراین صاحبان خانه می­توانند یک خط شید را انتخاب کنند که در پشت پرده های ساخته شده از پارچه های مناسب برای آب و هوای گرم و مرطوب آویزان شده است. با این وجود، پرده های شید، به ویژه پرده هایی که از رنگ های روشن تر ساخته شده اند، ممکن است بهترین گزینه برای راحت نگه داشتن ادارات یا منازل در تمام طول سال باشد.

 

 

 

پرده های کتان

کتان یک ماده ارگانیک است که یکی از دلایلی است که باعث می­شود امروزه به عنوان یک پنجره لوکس روی کار بیاید. پرده های ساخته شده از کتان مانند پانل های شفاف هستند که سبک می­باشند و آن ها را برای آب و هوای گرمسیری مناسب می­کند. با این حال، پارچه های کتان اجازه نمی­دهد که نور زیادی به داخل فیلتر شود و نور را کمی بیشتر پخش می­کند. البته، اگر هدف جلوگیری از نور بیشتر باشد، صاحبان ادارات می­توانند یک پرده جداگانه در پشت صفحات کتان خود نصب کنند تا به نتیجه مطلوب برسند. قیمت پرده ها متفاوت بوده است و به پارچه استفاده شده بستگی دارد.

 

تاثیر رنگ بر پرده اداری

رنگ ها می­توانند تاثیر بسزایی بر روحیه ما داشته باشند. آن ها بر بهره وری، تمرکز و خلاقیت ما تأثیر می­گذارند. به همین دلیل مهم است که رنگ هایی را انتخاب کنید که آرامش بخش و الهام بخش باشند. به عنوان مثال، آبی آرامش بخش است، سبز تازه است، زرد مثبت است و سفید آرام است.

تاثیر پارچه بر پرده اداری

پارچه هایی با دوام انتخاب کنید که به راحتی تمیز و نگهداری شوند. ابریشم مصنوعی، پنبه و کتان برخی از بهترین پارچه هایی هستند که برای پرده های پنجره های اداری باید در نظر گرفته شوند، زیرا نسبت به سایر پارچه های پرده مانند ابریشم و مخمل از نگهداری کمتری برخوردار هستند. در صورت لزوم آن ها را به صورت خشک تمیز کنید و با یک برس مخصوص جاروبرقی بکشید تا گرد و غبار در چین ها جمع نشود.